Конфіденційність інформації.
Ми керуємося міжнародними нормами для маркетингових і соціологічних досліджень, а також законодавством України. Після закінчення проекту матеріали передаються замовнику, і після підтвердження видаляються.
Необхідна стінограма, але не "від і до", а вибірково.
У випадках, якщо частину матеріалу розшифровувати не треба (наприклад, стандартний вступ модератора, заповнення анкет або перерва), ви можете попередити про це на етапі узгодження проекту, або надати часові проміжки на запису, які необхідно розшифрувати. Зазвичай тарифікується кожна хвилина запису, а не файл в цілому.
Скільки часу витрачається на транскрибування?
Все залежить від декількох факторів: якості запису, строків і типу проекту, замовлення послуги термінового вводу, послуги корегування. В будь-якому випадку, якщо проект довготривалий і відбувається поступово, необхідно як найшвидше надсилати аудіо або відеозаписи в роботу.
Як виглядає розшифровка?
Якщо немає особливих вимог з боку замовника, стінограма готується у вигляді таблиці: в лівій колонці хто говорить, у правій – що говорять. Формат тексту може бути будь-яким, в залежності від умов і цілей замовника.
Чи працюєте Ви на вихідних?
У проектах із складною логістикою ми працюємо поза стандартним графіком, але просимо цінувати наш час в тій же мірі, в якій ми цінуємо ваш.
Чи можливо розпізнати авторство мови на фокус-групі, якщо немає відео.
Ситуація залежить від кількості діючих осіб. Імена можуть бути записані, якщо модератор називав їх протягом групи. Або у випадку, коли відтворюється чітка послідовність у відповідях (наприклад, зліва направо). Якщо мова йде про фокус-групу, то навіть представлення респондентів на початку не гарантує їх точного «впізнавання». В такому випадку пропонується варіант вводу, коли різні актори позначаються будь-якою цифрою, або за статтю. Таким чином, буде зафіксовано різницю думок, тобто те, що говорив кожен із акторів не буде сплутано із іншими репліками. У випадку крайньої необхідності, навіть складна фокус-група без відео може бути розшифрована з іменами, але на окремих умовах і без гарантії розпізнавання.
Як правильно налаштувати шумопоглинання на диктофоні?
Сучасні диктофони все частіше мають «просунуті» технології, у порівнянні зі своїми більш старими моделями. Одна з таких технологій (яка давно відома у професійному звукозаписі) це система активного шумопоглинання. Якщо використовувати цю функцію неправильно, можна зіпсувати весь запис цілком, або більшу його частину.
Що за функція?
Має багато різних назв, однак один і той самий сенс. Активне шумопоглинання, Noise Gate, Active\Passive Noise Cancellation.
В чому суть?
При записі на диктофон доволі часто виникає багато побічних шумів (хлопання дверима, шум дороги у відчиненого вікна, станок, розмови по сусідству і т.п.). Активне шумопоглинання дозволяє нівелювати ці шуми, зменшити їх і таким чином полегшити розуміння голосів основних учасників інтерв’ю.
Як конкретно це працює?
Все залежить від виду шумопоглинання. Але в цілому, сенс один і той же: прибираються певні частоти, шуми, і при цьому підкреслюється «корисний сигнал).
Що буде, якщо налаштувати шумопоглинання невірно?
Варіанти два:
- Якщо занадто занизити позначку шумопоглинання (скажімо, по шкалі від 1 до 10 увімкнути 1-2 бали), то не буде практично ніякого ефекту
- Якщо занадто зависити позначку шумопоглинання, то буде з’їдатися корисний сигнал, тобто власно кажучи ми не почуємо голос того, кого сподівалися чути дуже гарно.
Як розпізнати, що шумопоглинання занадто багато?
Є конкретні ознаки:
- голоси чутно лише на підвищених тонах, або тільки при крику.
- в паузах між фразами чутно штучну тишу, яка «поглинає» частину наступної фрази (запис просто не встигає вмикатися і втрачає початок фрази людини).
В результаті такого налаштування при написанні стенограми залишається лише розвести руки.
Як налаштувати шумопоглинання правильно?
Занадто багато варіацій і принципів роботи шумопоглинання не дозволяє прив’язатися до конкретного випадку. Але все ж таки, декілька універсальних порад є.
- Перевіряйте все на досвіді. Спробуйте поговорити на диктофон нормально, гучно, тихо. При цьому розміщуйте диктофон так, як від буде лежати в ході інтерв’ю. Проведіть експеримент, налаштовуючи різні рівні шумопоглинання, від низького до високого.
- Зверніть увагу, що дуже важливо і саме положення диктофону. Наприклад, всі фрази модератора при нормальному тоні відмінно чутно, а відповіді респондента при тій же гучності зовсім не чутно, якщо модератор полюбляє класти диктофон ближче до себе (нажаль, доволі розповсюджене явище).
- Якщо попередні два кроки не враховувати, то для якості запису буде краще взагалі не використовувати шумопоглинання (функцію можна вимкнути).
Як оцінюється введення анкети?
Приблизним орієнтиром можна вважати ціну в 4 копійки за ознаку. Але ціна вводу анкети кардинально може збільшуватися із-за наявності тексту, коротких строків на роботу, відсутності кодування відкритих питань як таких.
Якщо у вас з’явилися додаткові запитання, зв’яжіться з нами у будь-який зручний для вас спосіб, або запитайте нас тут.