Дослідження
В арсеналі нашої компанії традиційні методи соціології, допрацьовані нами методики і методології кількісного і якісного опитувань. Вам потрібне класичне рішення, або ваша проблема кращим чином вирішується дослідженням ad hoc – в компанії SocKey ви знайдете надійного партнера для бізнесу. Нами проводяться дослідження по ряду напрямків:
1. Соціальні дослідження
— предметом таких досліджень є соціальні групи та громадські організації. В фокусі уваги – сприйняття тих чи інших соціальних явищ, настанов і стереотипів по відношенню до різних феноменів соціальної реальності.
2. Дослідження споживачів
— включають в себе тестування товарів та послуг, оцінку задоволеності споживачів послугами і сервісами, настановки по відношенню до тих чи інших товарів та послуг, визначення мотивації вибору споживачів.
3. Дослідження бренду і реклами
— цей тип досліджень включає широкий сегмент тестування: вивчення оцінок продукту, сприйняття дизайну упаковок, слоганів і назв, рекламних роликів. Такі дослідження допомагають в оцінці настанов цільової аудиторії до того, що саме комунікується брендом.